Selecteer een pagina

Veel gestelde vragen

BESTELLING PLAATSEN

Hoe plaats ik een bestelling?
Om een bestelling te plaatsen bij ons heb je geen account nodig.
Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven.
Stap 1: klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelwagentje’
Stap 2: klik op ‘bestellen’ (of op ‘verder winkelen’ wanneer je meer artikelen wilt bestellen)
Stap 3: controleer de gegevens van je bestelling.
Winkelwagentje
Hier zie je wat er in je winkelwagentje zit.
Verzendkosten berekenen
Stap 4: druk op ‘afrekenen’.
Adresgegevens
Je kunt hier het bezorgadres van de bestelling kiezen.
Wanneer je meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij je te laten bezorgen. De levertijd van je gehele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.
Stap 5: maak je bestelling definitief door op ‘plaats bestelling’ te klikken.

GARANTIE

Heb ik garantie op mijn producten?
Voor alle producten die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een product ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij je graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van je artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

RETOURNEREN

Kan ik een product retour sturen?
Wanneer je een product buiten de gestelde voorwaarden terugstuurt, dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen. Neem je in geval van twijfel contact op met ons op.

Hoe kan ik retour sturen?
Om je artikel te retourneren volgt u de volgende stappen:
Stap 1: Laat ons via een email naar bestellingen@freakycheeky.nl weten dat je een product retour wil sturen
Stap 2: Begin het onderwerp van je bericht met “Retourzending”
Stap 3: Wij vragen je de reden van het retour zenden
Stap 4: vul eventueel een toelichting in bij je retourmelding
Stap 5: vul je naam en email adres in
Stap 6: klik op ‘zend bericht’
Stap 7: als je retourneert dien je het product onbeschadigd en bij voorkeur in originele verpakking te retourneren. Kosten hiervoor zijn voor rekening van klant.
Stap 8: verpak het artikel in een deugdelijke verpakking en stuur het artikel binnen 14 kalenderdagen op naar het adres op de contact pagina.
Stap 9: als je retour is ontvangen en verwerkt, ontvang je een e-mail met een bevestiging van de verwerking van je retour. Het onderwerp is ‘Status van je retourzending’. Kijk voor informatie over terugbetaling bij FAQ

Welke voorwaarden gelden om mijn product te retourneren?
Aan de volgende voorwaarden dient een artikel te voldoen om te retourneren:
-Je kunt een artikel retour sturen binnen 14 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling
– het artikel dient voorafgaand retour gemeld te worden door een email naar bestellingen@freakycheeky.nl te sturen met als onderwerp retourzending. Meer informatie hierover vind je bij -> Hoe kan ik mijn artikel retourneren
– het artikel wordt alleen retour geaccepteerd als het in de originele staat en indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking wordt teruggestuurd. Daarom adviseren wij je om te allen tijde de geleverde toebehoren te bewaren
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat wij niet aansprakelijk zijn voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

KLACHTEN

Wat kan ik doen als ik een klacht heb?
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht heeft over de dienstverlening zoals je die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail door te geven. We zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
FreakyCheeky
Wolkenveld 1
1359 HA Almere
welkom@freakycheeky.nl

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Pin It on Pinterest

Share This