Selecteer een pagina

Privacy

Wat betekent de GDPR/AVG-wet voor mij als klant?
Wij hebben je gegevens nodig om de bestelling te kunnen verwerken en afronden. Indien je je klantgegevens op laat slaan, zijn ze via je eigen klantaccount in te zien.

Welke gegevens hebben jullie van mij?
De gegevens die je zelf invult tijdens het bestellen, zoals je naam, bezorgadres en natuurlijk ook je e-mailadres. Die gegevens gebruiken we om jouw bestelling op het juiste moment en de juiste plek te bezorgen. Alle gegevens die jij invult worden bewaard in onze database. Die is beveiligd met de modernste technieken.

Hoelang slaan jullie mijn gegevens op?
We zijn wettelijk verplicht om je gegevens minstens 7 jaar te bewaren. Het gaat dan om de gegevens die we gebruiken om je bestelling te verwerken en de overeenkomst uit te voeren die je met ons hebt gesloten. Als je 7 jaar niet actief bent geweest bij ons, wissen we automatisch alle gegevens die naar jou herleidbaar zijn.

Wat weten jullie over mijn klikgedrag?
Net als in een gewone winkel willen we je zo goed mogelijk helpen. Wij gebruiken daarvoor de gegevens van je klik gedrag. Daarmee analyseren we onze website. Wij gebruiken je gegevens niet om je actief te benaderen en sturen geen e-mail nieuwsbrieven uit.

Delen jullie mijn gegevens met derden?
De gegevens die je bij ons achterlaat, delen we alleen met onze partners als zij jouw gegevens nodig hebben om hun diensten te kunnen leveren. Zo hebben onze logistieke partners natuurlijk wel het bezorgadres van je bestelling nodig. We delen je gegevens nooit met vreemden. Met onze partners hebben we duidelijke afspraken gemaakt. Ze gaan net zo zorgvuldig met je gegevens om als wij.
In het privacybeleid zie je met welk type derde partijen wij samenwerken om pakketjes op de juiste plek en op het afgesproken tijdstip te leveren. Hieronder vallen onze verkooppartners en distributie- en logistieke partners zoals PostNL.

Pin It on Pinterest

Share This